28 August, 2015 20:42

alle Ballone gefüllt.

Über woidl

Gasballonfahrer aus Leidenschaft
Dieser Beitrag wurde unter Uncategorized veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

3 Antworten zu 28 August, 2015 20:42

  1. Gertrud und Hans Gnos, Hägglingen schreibt:

    Lieber Woidl und Team, schon den ganzen Tag sind wir etwas unruhig und fiebern mit euch mit :-). Schön, dass ihr uns immer wieder auf dem Laufenden haltet, aber nun wünschen wir vor allem eine traumhafte Fahrt durch den Nachthimmel (der Mond strengt sich ja mächtig an für euch….) und dann natürlich die allermeisten Kilometer – wir möchten unbedingt wieder dabei sein!
    Herzliche Grüsse vom „Häggliger Ehepaar“ (Gertrud und Hans)

  2. Angela schreibt:

    Ich wünsch eu nur s Allerbeschtä für ä langi Fahrt und ä witi Strecki, aber d Hauptsach isch, dass d Fahrt unvergässlich wird und ihr miteme witere unvergässliche Erlebnis überglücklich und gsund, aber müed und guet an Bode chömed! Ich druck eu dä Dumä, dass eu dä Wind as richtige Ort bringt, dass ihr dä Sand im richtige Moment los lönd, dass ihr di richtig Höchi verwütsched und eu freued wänn am Morgä d Sunnä ufgaht und am Abig än traumhafte Sunnäuntergang chönd gnüsse!
    Am Nahfahrteam wünschi ä churzi, aber erholendi Nacht und viel schöni Idrück und gueti Unterhaltig ufem lange Weg in Norde..
    Ich denk a eu und fiebere mit 😊
    Alles Gueti 🐞🍀🍄

  3. Heinz Bolliger schreibt:

    READY FOR TAKE OFF

    Lieber WOIDL und TEAM SUI 3

    Allerbeschti Glückwünsch für en guete Start und e langi Fahrt in nördliche Gefilde .
    Bliibed gsund und munter ; alli im Chorb und au di e drunder.
    E unvergässlichs Erläbnis sölls wärde und chömmed wieder guet zrugg uf dAerde .
    Härzlichi Grüess us Wärmetschwil Heinz

Hinterlasse einen Kommentar